Treść konsultacji społecznej

Zaloguj się

Zarejestruj nowe konto

Udostępnij:

Projekt uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Sosnowca

Data rozpoczęcia: 29/11/2024, data zakończenia: 02/01/2025

Tematyka: Rewitalizacja, autor konsultacji: Prezydent Miasta Sosnowca

Koordynator konsultacji:

Wydział Rozwoju i Przedsiębiorczości

Prezydent Miasta Sosnowca

 

Na podstawie art. 6 i art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 9 października 2015 roku o rewitalizacji (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 278).

 

Ogłasza:

 

Przeprowadzenie konsultacji społecznych dotyczących: projektu uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Sosnowca wraz z załącznikiem w postaci projektu Regulaminu określającego zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Sosnowca.

 

 

  1. Termin rozpoczęcia konsultacji społecznych ustala się na dzień 29.11.2024 r.,
    a zakończenia na dzień 02.01.2025 r.

 

  1. Materiał dostępny będzie:
  • na stronie internetowej www.konsultacje.sosnowiec.pl,
  • na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Sosnowiec www.bip.um.sosnowiec.pl w zakładce Konsultacje społeczne,
  • na tablicach ogłoszeń Urzędu Miejskiego,
  • w Wydziale Rozwoju i Przedsiębiorczości Urzędu Miejskiego w Sosnowcu
    ul. Małachowskiego 3, pok. 34 w godzinach: poniedziałek 7:30-18:00, wtorek, środa, czwartek 7:30-15:30, oraz piątek 7:30-13:00.

 

  1. Konsultacje społeczne przeprowadzone zostaną w formie:
  • składania uwag i propozycji za pomocą strony internetowej na formularzu zgłaszania opinii www.konsultacje.sosnowiec.pl
  • składania uwag i propozycji na formularzu zgłaszania opinii za pomocą poczty elektronicznej na adres mailowy: konsultacje@um.sosnowiec.pl lub wrp@um.sosnowiec.pl
  • składania uwag i propozycji w formie pisemnej do skrzynki usytuowanej w:

Wydziale Rozwoju i Przedsiębiorczości Urzędu Miejskiego w Sosnowcu
ul. Małachowskiego 3, 1 piętro, przy pokoju nr 33 (na korytarzu) w godzinach: poniedziałek 7:30-18:00, wtorek, środa, czwartek 7:30-15:30, oraz piątek
 7:30-13:00

  • zbieranie uwag i propozycji ustnych, które można składać pod numerem telefonu 32/296-06-38 w godzinach: poniedziałek 7:30-18:00, wtorek–czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 13:00)
  • odpowiedzi na pytania dotyczące przedmiotu konsultacji zawarte w formie ankiety, którą można umieścić w skrzynce usytuowanej w Punkcie Konsultacyjnym
    w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu ul. Małachowskiego 3, 1 piętro, przy pokoju nr 33 (korytarz) w godzinach: poniedziałek 7:30-18:00, wtorek–czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 13:00) lub przesłać w formie elektronicznej na adres wrp@um.sosnowiec.pl.

 

  1. Informacje o przeprowadzeniu konsultacji ogłasza się na tablicach ogłoszeń Urzędu Miejskiego, w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Sosnowca oraz na stronie internetowej www.konsultacje.sosnowiec.pl, w prasie lokalnej.
  2. Niezwłocznie po zakończeniu konsultacji społecznych opracowany będzie raport podsumowujący ich przebieg, zawierający w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokoły z przeprowadzonych w ramach konsultacji czynności, które opublikowane zostaną w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Sosnowca na stronie internetowej www.konsultacje.sosnowiec.pl, a także na żądanie osób zainteresowanych, udostępnione w siedzibie Urzędu.