Zmiana regulaminu utrzymania czystości.
Data rozpoczęcia: 12/01/2023, data zakończenia: 18/01/2023
Tematyka: Regulamin Utrzymania Czystości, autor konsultacji: Prezydent Miasta Sosnowca
Koordynator konsultacji:
Wydział Gospodarki Komunalnej
Zmiana regulaminu utrzymania czystości. (1 odpowiedzi)
Prezydent Miasta Sosnowca
Na podstawie art. 5a ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2022r., poz. 559, ze zmianami) oraz Uchwały Nr 121/V/2019 Rady Miejskiej w Sosnowcu z dnia 28 lutego 2019 roku w/s zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Miasta Sosnowca (Dz. Urz. Woj. Śl. z 2019 roku, poz. 1895).
Ogłasza:
Przeprowadzenie konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr 589/XXXII/2020 Rady Miejskiej w Sosnowcu z dnia 29 października 2020 r. zmienionej uchwałą nr 991/LXII/2022 z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Sosnowca.
- Termin rozpoczęcia konsultacji społecznych ustala się na dzień 12.01.2023r., a zakończenia na dzień 18.01.2023r.
- Materiały dostępne będą:
- na stronie internetowej www.konsultacje.sosnowiec.pl,
- w Biuletynie Informacji Publicznej,
- na tablicach ogłoszeń Urzędu Miejskiego,
- Konsultacje społeczne przeprowadzone zostaną w formie:
- składania opinii i uwag za pomocą strony internetowej www.konsultacje.sosnowiec.pl
- składania opinii i uwag za pomocą poczty elektronicznej na adres mailowy: konsultacje@um.sosnowiec.pl
- Informacje o przeprowadzeniu konsultacji ogłasza się na tablicach ogłoszeń Urzędu Miejskiego, w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Sosnowca oraz na stronie internetowej www.konsultacje.sosnowiec.pl
- Wyniki konsultacji dostępne będą w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Sosnowca oraz na stronie internetowej www.konsultacje.sosnowiec.pl