Treść konsultacji społecznej

Zaloguj się

Zarejestruj nowe konto

Udostępnij:

Projekt uchwały o scaleniu i podziale nieruchomosci przy ul. Karola Szymanowskiego i Kosynierów

Data rozpoczęcia: 30/12/2024, data zakończenia: 31/01/2025

Tematyka: Plan zagospodarowania przestrzennego, autor konsultacji: Prezydent Miasta Sosnowca

Koordynator konsultacji:

Wydział Planowania Przestrzennego

Na podstawie Art. 103. ust. 3. Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 roku, poz. 1145, ze zmianami), dalej: Ugn,

 

PREZYDENT MIASTA SOSNOWCA

Informuje

 

o wyłożeniu do wglądu projektu Uchwały Rady Miejskiej w Sosnowcu o scaleniu i podziale nieruchomości położonych w Sosnowcu pomiędzy ulicami: Karola Szymanowskiego i Kosynierów (dalej: projekt Uchwały).

Projekt Uchwały zawiera geodezyjną dokumentację projektową scalenia i podziału nieruchomości, na którą składa się:

  1. mapa z geodezyjnym projektem scalenia i podziału nieruchomości,
  2. rejestr nieruchomości z wykazaniem stanu dotychczasowego oraz stanu nowego po scaleniu i podziale Projekt uchwały  będzie wyłożony do wglądu uczestnikom postępowania w budynku Urzędu Miejskiego w Sosnowcu przy ulicy Ignacego Mościckiego 14:
  • w okresie od dnia 02 stycznia do dnia 31 stycznia 2025 roku,
  • w godzinach: 7.30 – 18.00 w poniedziałki,7.30 – 15.30 we wtorki, środy i czwartki oraz 7.30 – 13.00 w piątki.

Jednocześnie informuję, że na podstawie przepisów Art. 103. ust: 4. i 5. Ugn:

  • w okresie, w którym projekt Uchwały jest wyłożony do wglądu, uczestnicy postępowania mogą składać na piśmie wnioski, uwagi i zastrzeżenia do tego projektu, przy czym we wnioskach uczestnicy postępowania mogą wskazywać działki gruntu, które chcieliby otrzymać w zamian za dotychczas posiadane nieruchomości objęte scaleniem i podziałem;
  • o sposobie załatwienia wniosków, uwag i zastrzeżeń, złożonych przez uczestników postępowania, rozstrzyga Rada Miejska w Sosnowcu w Uchwale o scaleniu i podziale nieruchomości;
  • o sposobie rozstrzygnięcia zawiadamia się na piśmie uczestników postępowania, którzy złożyli wnioski, uwagi i zastrzeżenia, doręczając im wyciąg z Uchwały o scaleniu i podziale.

z up. Prezydenta Miasta

(–) Jeremiasz Świerzawski

Zastępca Prezydenta

 

 

Realizacja obowiązku informacyjnego w związku z wymaganiami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: RODO.

1.  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Sosnowca. Może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu z siedzibą przy Al. Zwycięstwa 20.

2.  Inspektorem Danych Osobowych wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Sosnowca jest Agata Kozłowska. Może się Pani/Pan z nią skontaktować w sprawie ochrony danych osobowych osobiście pod adresem ul. Mościckiego 14 pokój 406, e-mail: iod@um.sosnowiec.pl, nr telefonu 515-041-778 lub 32-296-0-687.

3.  Administrator przetwarza dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu spełnienia obowiązków określonych przepisami prawa wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w zakresie opiniowania wstępnych projektów podziałów nieruchomości oraz prowadzenia postępowania w sprawie renty planistycznej.

4.  Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem prawnym. Jeżeli nie poda Pani/Pan danych nie będziemy mogli zrealizować zadania ustawowego, co może skutkować konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa. Wymóg prowadzenia postępowań wynika z przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

5.  Pani/Pana dane są udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisu prawa lub takim, z którymi Administrator zawarł umowę tj. Hyperview sp. z o.o. ul. Ligocka 103, Katowice.

6.  Pani/Pana dane osobowe są przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do sporządzenia postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału nieruchomości oraz wydania decyzji w sprawie renty planistycznej. Po spełnieniu celu dla którego dane zostały zebrane tj. wydaniu stosownego dokumentu dane będą przechowywane jedynie w celach archiwalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Okres przechowywania w Urzędzie Miejskim danych osobowych w większości przypadków wynika z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i w tym przypadku jest to okres 10 lat przechowywania akt.

7.  W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu. Pani/Pana prawa mogą zostać ograniczone zgodnie z przepisami RODO. Pani/Pana prawa na wniosek zrealizuje Administrator.

8.  Jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Pani prawo do wniesienia skargi wobec ich przetwarzania do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2.

9.  Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane chyba, że takie działanie jest dozwolone przepisami prawa, które przewidują właściwe środki ochrony praw i wolności osób, której dane dotyczą.